BloomReach maakt finalisten Partner of the Year Awards 2018 bekend

Winnaars per categorie worden tijdens Connect Amsterdam op 14-15 november bekendgemaakt

AMSTERDAM / MOUNTAIN VIEW -- 31 oktober 2018 -- Digital Experience Platform-pionier BloomReach heeft vandaag de finalisten voor zijn Partner of the Year Awards 2018 bekendgemaakt. In totaal werden er 15 partners in vijf verschillende categorieën genomineerd. De bekendmaking van de winnaars en de overhandiging van de awards vinden plaats tijdens de partnerdag die voorafgaat aan BloomReach Connect, de community-conferentie op 15 november a.s. in de Johan Cruijff ArenA in Amsterdam.

Met de EMEA Partner of the Year Award onderscheidt BloomReach een partner die in grote mate heeft bijgedragen aan het succes van het bedrijf in de EMEA-regio (Europa, Midden-Oosten en Afrika). De finalisten zijn Diva-e, Incentro en Osudio.

De Americas Partner of the Year Award huldigt een partner die een belangrijke rol heeft gespeeld voor BloomReach in Noord- en Zuid-Amerika. De finalisten hiervoor zijn Accenture Interactive, Authentic en Gorilla Group.

De Technology Partner of the Year Award zet een technologiepartner in de spotlights die veel energie heeft gestoken in een gezamenlijke go to market-strategie en/of productintegratie. De finalisten voor deze award: commercetools, Elastic Path en SAP CX.

De Newcomer of the Year Award is bedoeld voor een partner die onlangs tot het BloomReach partner-ecosysteem is toegetreden en nu al laat zien zich binnen afzienbare tijd tot een belangrijke speler te ontwikkelen. De drie finalisten voor deze award zijn Atos Syntel, Avionos en Zaelab.

Last but not least bekroont de Most Innovative Partner of the Year Award een partner die buitengewone innovatiekracht aan de dag heeft gelegd bij het helpen van een klant met diens BloomReach-implementatie. De drie innovatieve finalisten hiervoor zijn Accenture Interactive, Authentic en Incentro.

"BloomReach kan vertrouwen op een uitgebreid wereldwijd ecosysteem van digital agencies en technologiepartners die aan de basis staan van zowel ons succes als dat van onze klanten", zegt Patrick Finn, Head of Global Channels bij BloomReach. "Met deze partner awards willen we hun inspanningen en commitment belonen en ze aanmoedigen om verder te gaan op hun succesvolle weg."

Over BloomReach

BloomReach software creëert sterk gepersonaliseerde digital experiences voor retailers, banken, distributeurs, producerende bedrijven, overheden en andere enterprise organisaties. BloomReach heeft een toonaangevend CMS, digital merchandising, site search en SEO samengevoegd in het wereldwijd eerste open en intelligente Digital Experience Platform. brXperience stimuleert klantinteractie en -loyaliteit terwijl het conversie en omzet verhoogt.

Met een wereldwijd netwerk van gecertificeerde partners bedient BloomReach honderden enterprise-klanten waaronder Randstad, NS, Mailchimp, FC Bayern München en de Britse NHS Digital. BloomReach werd in 2009 opgericht in Silicon Valley, wordt gesteund door NEA, Battery Ventures, Lightspeed Ventures, Bain Capital Ventures en Salesforce Ventures en beschikt over kantoren wereldwijd.

Meer informatie: www.bloomreach.com

Over BloomReach

BloomReach software enables highly personalized digital experiences for retailers, banks, distributors, manufacturers, public service agencies and other enterprises. BloomReach has alchemized next-gen CMS, digital merchandising, site search and SEO into the world's first open and intelligent Digital Experience Platform. The BloomReach DXP stimulates customer engagement and loyalty, even as it boosts conversion and increases revenue.

With a global network of certified partners, BloomReach serves hundreds of enterprise customers such as Neiman Marcus, Staples, REI, Mailchimp, FC Bayern München, and the UK’s NHS Digital. Founded in 2009 and backed by NEA, Battery Ventures, Lightspeed Ventures, Bain Capital Ventures and Salesforce Ventures, BloomReach is headquartered in Silicon Valley with offices worldwide.

Learn more: www.bloomreach.com